ALO 174
ALO 177
Görme Engelliler
TR
  • EN

T.C. TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI
KARAMAN İL TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜ
  • Anasayfa
  • KURUMSAL YAPIMIZ
    • İL MÜDÜRÜ
    • İL MÜDÜR YARDIMCILARI
    • ŞUBE MÜDÜRLERİ
    • İLÇE MÜDÜRLERİ
  • BİLGİ MERKEZİ
    • TARIMSAL YAPI VE ÇALIŞMALAR
    • TARIMSAL DANIŞMANLIK
    • ERKEN UYARI İSTASYONLARI
    • STAJ İŞLEMLERİ
    • 2022 YILI DÖNER SERMAYE FİYAT LİSTESİ
    • E-BİLGİ/BAŞVURU SİSTEMLERİ
  • KURUM HAKKINDA
    • ŞUBE MÜDÜRLÜKLERİMİZ
      • GIDA VE YEM ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
      • BİTKİSEL ÜRETİM VE BİTKİ SAĞLIĞI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
      • HAYVAN SAĞLIĞI, YETİŞTİRİCİLİĞİ VE SU ÜRÜNLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
      • TARIMSAL ALTYAPI VE ARAZİ DEĞERLENDİRME ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜNE
      • ÇAYIR, MERA VE YEM BİTKİLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
      • KIRSAL KALKINMA VE ÖRGÜTLENME ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
      • KOORDİNASYON VE TARIMSAL VERİLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
      • İDARİ VE MALİ İŞLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ​
    • ORGANİZASYON ŞEMASI
    • MİSYONUNUMUZ, VİZYONUMUZ VE TEMEL DEĞERLERİMİZ
    • İÇ KONTROL SİSTEMİ
      • SÜREÇLER
      • FORMLAR
      • ANKETLER
    • ETİK DAVRANIŞ KURALLARI
    • GÖREVLERİMİZ
    • KURUMUMUZU DEĞERLENDİRİN
      • ÇALIŞAN ÖNERİ FORMU
      • GÖRÜŞ ÖNERİ VE ANKET FORMU
  • İletişim
Ara
    Skip Navigation LinksKaraman İl Tarım ve Orman Müdürlüğü > Menu

Formlar

  • Prosedürler
  • Formlar
  • Tablolar

Doküman NoDoküman Adıİlk Yürürlük Tarihi Rev.001. Rev. Tarihi Rev.012. Rev. Tarihi Rev.02Açıklama
TOB_70_İLM_KEKKalite El Kitabı5.02.201822.03.2021 Hazırlanacak
TOB_70_İLM_PRD.001İç Tetkik Prosedürü5.02.201822.03.2021 Hazırlanacak
TOB_70_İLM_PRD.002Düzenleyici Faaliyet Prosedürü5.02.201822.03.2021 Hazırlanacak
TOB_70_İLM_PRD.003Doküman Kontrolü ve Kayıt Prosedürü5.02.201822.03.2021 Hazırlanacak
TOB_70_İLM_PRD.004Uygun Olmayan Hizmetin Kontrolü Prosedürü5.02.201822.03.2021 Hazırlanacak
TOB_70_İLM_PRD.005Yönetimi Gözden Geçirme Prosedürü5.02.201822.03.2021 Hazırlanacak
TOB_70_İLM_PRD.006Kalibrasyon Prosedürü5.02.201822.03.2021 Hazırlanacak
TOB_70_İLM_PRD.007Ölçme, Analiz ve İyileştirme Prosedürü5.02.201822.03.2021 Hazırlanacak

​

Doküman NoForm NoDoküman Adıİlk Yürürlük Tarihi Rev.001. Rev. Tarihi Rev.012. Rev. Tarihi Rev.02Açıklama
TOB.İKS/KYS.FRM.001Form-01İç Tetkik Rapor Formu
5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.002Form-02İç Tetkik Soru Listesi5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.003Form-03İç Tetkik Uygunsuzluk Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.004Form-04TOB Yıllık İç Tetkik Planı5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.005Form-05Düzeltici Faaliyet Talep ve Takip Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.006Form-06Dış Kaynaklı Doküman Listesi Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.007Form-07Güncel Doküman Listesi Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.008Form-08Kalite Kayıtlarını Saklama Süreleri Listesi Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.009Form-09Doküman Revizyon Talep Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.010Form-10Uygun Olmayan Hizmet Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.011Form-11Uygun Olmayan Hizmet Takip Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.012Form-12Yönetimin Gözden Geçirme Toplantı Rapor Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.013Form-13Kalite Yönetim Sistemi Performans Değerlendirme Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.014Form-14Yıllık Mazeret İzin Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.015Form-15Hastalık (Sıhhi) İzin Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.016Form-16Kısa Süreli İzin ve Görev Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.017Form-17Yurtdışı İzin Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.018Form-18Aday Memurlar Staj Değerlendirme Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.019Form-19Devlet Memuru Yemin Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.020Form-20İşçi İzin İstek Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.021Form-21Daimi İşçi Değerlendirme Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.022Form-22Bilgi Notu Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.023Form-23Görüş Bildirme Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.024Form-24Ön Mali Kontrol Rapor Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.025Form-25Vekalet Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.026Form-26Yetki Devri Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.027Form-27Görev Devri Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.028Form-28Hata Bildirim Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.029Form-29Şikayet Formu5.02.201822.03.2021 EBYS üzerinden kullanıcaktır
TOB.İKS/KYS.FRM.030Form-30Tutanak Formu5.02.201822.03.2021 EBYS üzerinden kullanıcaktır
TOB.İKS/KYS.FRM.031Form-31Çalışan Öneri Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.032Form-32Ön Mali Kontrol İnceleme Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.033Form-33Ön Mali Kontrol Kayıt Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.034Form-34İç Kontrol İzleme (Soru) Formu5.02.201822.03.2021 EBYS üzerinden kullanıcaktır
TOB.İKS/KYS.FRM.036Form-36
İş Tanımı ve Gerekleri Belgeleri Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.037Form-37
Ortak Görev ve Sorumluluklar5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.038Form-38
İş Süreçleri Evrak Takip Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.039Form-39
Ön Mali Kontrol Görüş Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.040Form-40
Süreç İzleme ve Ölçme Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.041Form-41
Düzeltici Faaliyet İzleme Listesi5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.042Form-42
Hizmet Alanlar Görüş Öneri ve Anket Formu5.02.201822.03.2021 Kurumumuz Web Sayfası veya yazılı olarak kullanılabilir
TOB.İKS/KYS.FRM.043Form-43
Hizmet Alanlar Görüş Öneri Takip Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.044Form-44
Hizmet Alanlar Şikayetleri Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.045Form-45
Personel Görüş, Öneri Ve Anket Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.046Form-46
Eğitim Kayıt -  Katılım Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.047Form-47
Eğitim Değerlendirme Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.048Form-48
Oryantasyon Eğitim Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.049Form-49
Eğitim Hizmeti Değerlendirme Anket Formu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.FRM.052Form-52
Yatırım Bütçesi Teklif Formu5.02.201822.03.2021  


Doküman NoDoküman Adıİlk Yürürlük Tarihi Rev.001. Rev. Tarihi Rev.012. Rev. Tarihi Rev.02Açıklama
TOB.İKS/KYS.TBL.003Görev Envanteri Tablosu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.TBL.004Eğitim Deneyim Tablosu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.TBL.005İç Hareketlilik Analizi Tablosu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.TBL.006İç Denetim Raporu Sonucu Hazırlanan Eylem Planı Tablosu5.02.201822.03.2021  
TOB.İKS/KYS.TBL.014Hassas Görevler Envanter Tablosu5.02.201822.03.2021  


E-HİZMETLER

Gübre Takip Sistemi

Gübre Takip Sistemi

Tarım Tv

Tarım Tv

III. Tarım Orman Şurası

III. Tarım Orman Şurası

Alo 180

Alo 180

Geleceğe Nefes

Geleceğe Nefes

Gıdanı Koru Sofrana Sahip Çık

Gıdanı Koru Sofrana Sahip Çık

TARYAT

TARYAT

Genç Çiftçilerin Desteklenmesi Projesi

Genç Çiftçilerin Desteklenmesi Projesi

Kulak Küpe Sorgulama

Kulak Küpe Sorgulama

Hayvan Bilgi Sistemi

Hayvan Bilgi Sistemi

Tarım Orman Bülteni

Tarım Orman Bülteni

Türk Tarım Orman Dergisi

Türk Tarım Orman Dergisi

Dijital Tarım Pazarı

Dijital Tarım Pazarı

Atık Sularda Covid-19 Yayılımı Takibi

Atık Sularda Covid-19 Yayılımı Takibi

Türkiye Arıcılık Haritası

Türkiye Arıcılık Haritası

İLETİŞİM

    Karaman İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
  • Adres : Cumhuriyet Mahallesi 703. Sokak No:11 KARAMAN

  • Telefon : 0338 213 16 53

  • Faks : 0338 213 49 80

  • E-Posta : karaman@tarimorman.gov.tr

  • KEP : tarimveormanbakanligi@hs01.kep.tr

Android
IOS

HIZLI MENÜ

  • Kullanıcı Girişi
  • Biyogüvenlik
  • e-Kütüphane
  • e-İmza Servisi
  • Intranet
  • Hizmet İçi Eğitim
  • Bakanlık e-Posta
  • Arabuluculuk
YUKARI ​